Ia-ţi bicicleta şi hai la MASA CRITICĂ !

Aceeaşi stradă , aceleaşi drepturi, aceleaşi reguli şi în TIMIŞOARA!

Monday, October 30, 2006

Prima masă critică din România nu a avut loc în Timişoara

Prima masă critică din RO nu avut loc în TM (aşa cum au scris cel puţin 2 persoane în commenturile de pe blog şi cum am crezut şi eu ) şi mai mult de atât nu a avut loc în 2006 ci în 2005 şi toate astea la Bucureşti . Da-ţi o căutare în google şi veţi vedea m multe despre istoria mişcării în ro .

Acesta este flyerul evenimentului din 2006 din Bucureşti :






Tot ce rămâne de făcut este să păstrăm continuitatea şi să facem ca lucrurile să se întâmple la fel de bine ca şi vinerea asta .

2 Comments:

At 6:21 AM, Blogger carmen said...

cum bine ziceai, uite o scurta descriere a ce a fost la Bucuresti, nu de mutl timp: http://www.xtrem.ro/Mars_al_biciclistilor_la_Bucuresti-n3-3-264.html
;)

Succes si voua si la cat mai multe evenimente!!!

 
At 9:36 AM, Blogger Stefan Murvay said...

Ups, gata am corectat greseala

 

Post a Comment

<< Home