Ia-ţi bicicleta şi hai la MASA CRITICĂ !

Aceeaşi stradă , aceleaşi drepturi, aceleaşi reguli şi în TIMIŞOARA!

Friday, October 27, 2006

Deci se poate ...

Întâlnirea a avut succes . Ne-am adunat destul de multi dar se putea sa fim si mai multi si asta lejer sper ca cineva sa ne observe . Mie cel mai mult mi-a plăcut când şoferii efectiv nu au putut trece strada din cauza convoiului de biciclete şi gălăgia făcutî de convoiul de biciclişti când trecea pe lângă maşini parcate neregulamentar şi când ne-am aplaudat cu toţii la sfârşit . SUPPPPEEEERRRRRR !!!!!!!!

Poze :



Câteva poze făcute de participanţi :

Nici măcar nu încăpem cu toţii în poză.

[Bristal Tm]










[Bristal Tm]





[Bristal Tm] Pe pista de biciclete ...

9 Comments:

At 2:08 AM, Blogger Stefan Murvay said...

Am inteles ca a aparut si la PrimaTV seara la focus stirea. Au facut ceva observatii referitor la lipsa de piste de biciclete si alte lucruri pe care primaria ar trebui sa le faca. Doar de-ar auzi cineva...

 
At 3:18 AM, Blogger Adi said...

poze facute de mine:
http://poze.marius.me.uk/critial_mass/


am participat doar pana am ajuns in piata unirii. a trebuit sa mai ajung undeva.

 
At 7:30 AM, Blogger BORGESIANA said...

Au fost si BMX-uri?

 
At 3:43 PM, Blogger Adi said...

Da, au fost. In Unirii am vazut eu trei tipi cu BMX-uri.

 
At 1:21 AM, Blogger Stefan Murvay said...

Stiri pe tvr. Intrati la linkul de mai jos si mergeti la a doua inregistrare de sambata cam pe la jumatatea jurnalului dupa schimbarea orei.

Stiri

 
At 3:20 PM, Blogger olimpiu said...

imi pare rau ca nu am stiut...
m-as fi alaturat si eu voua.

 
At 3:21 PM, Blogger olimpiu said...

imi pare rau ca nu am stiut...
m-as fi alaturat si eu voua.

 
At 6:54 AM, Blogger huha said...

bah, fff tare
io am aicea (in viena) niste preteni care organizeaza critical mass...ma bucur ca primu cm o fo in tm dar imi pare rau ca nu am fo acolo....o sa ma gandesc la voi la urmatarou cm de aicea:)
ati facut ceva flyere sau afise?
si la mai mare.
dau cu pace

 
At 6:56 AM, Blogger huha said...

http://www.criticalmass.at/
asta e

 

Post a Comment

<< Home