Ia-ţi bicicleta şi hai la MASA CRITICĂ !

Aceeaşi stradă , aceleaşi drepturi, aceleaşi reguli şi în TIMIŞOARA!

Monday, October 23, 2006

Ce este masa critică ?


Această mişcare a început în San Francisco acum 14 ani , unde a aprimit numele de Critical Mass şi de atunci s-a răspândit în peste 325 de oraşe de pe tot globul.

Nu există organizatori, şi se spune că e doar coincidenţă organizată în care toţi se întâmplă să meargă în aceeaşi direcţie, în acelaşi timp Nu exită membrii, dacă vrei să participi pur si simplu apari la locul de întâlnire.

Participanţii merg la Masa Critică pentru o mulţime de motive diferite, dar scopul principal pentru care ne adunăm este distracşia : o sărbătoare a mersului cu bicicleta . Aşa că nu uita să aduci fluieraşe , clopoţei , trompete , baloane confetii , partz-hats , hiane colorate , torturi mari cu dansatoare înăutru =))

Dacă îţi place cum sună şi vrei să vii, poate o să ai chef să te implici şi tu mai mult : informează-te şi informează şi pe alţii .

3 Comments:

At 3:43 AM, Blogger SamuraiJerk said...

Buna,

Vreau sa salut aceasta forma de manifestare. Consider ca este benefica pentru noi toti.

Dar din textul prezentat eu as renunta fie la "bicicletele nu contribuie la poluarea fonică" fie la "nu uita să aduci fluieraşe , clopoţei , trompete"

Am sa scotocesc dupa bicicleta ruginita si am sa va salut din mers.

Drum uscat!
SamuraiJerk

 
At 2:02 AM, Blogger Critical mass TM said...

Buna observatia =)) "bicicletele nu contribuie la poluarea fonică" fie la "nu uita să aduci fluieraşe , clopoţei , trompete" ... dar dc ne gandim ca scopul este sa atragem atentia ... ma gandeam ca daca azi se aduna suficienta lume ... într-o lună viitoare sunăm şi la tv şi nu cred că televiziunea nu ar fi curioasă de mişcare - astfel s-ar obţine o mediatizare şi mai intensă . Păcat că riscăm ca luna viitoare să fie prea frig.

 
At 7:48 AM, Blogger BORGESIANA said...

Ce se va obtine prin mediatizarea acestei manifestari ? Intreb si eu , ca Pacala !

 

Post a Comment

<< Home